Andrzej Celiński Andrzej Celiński
110
BLOG

Wybory bez zaskoczeń.

Andrzej Celiński Andrzej Celiński Polityka Obserwuj notkę 93

Spodziewałeś się takiego wyniku? Tylko 5% różnicy między Kaczyńskim i Komorowski.

 

Tak i nie. Komorowski vs Kaczyński - tak! Z taką mniej więcej różnicą. Myślałem, i miałem nadzieję, że Napieralski uzyska 7-10%. Uzyskał połowę więcej niż się spodziewałem. Pawlak - myślałem, że jego organizacja, strażacy, ludowcy, ich rodziny, nawet bez kampanii, i bez Pawlaka dadzą mu 7-8%. Widzę, jak jestem niemądry. Inni mnie nie dziwią. Zwłaszcza Olechowski. Przewidziałem, że nie ma najmniejszego sensu w jego kandydowaniu. Powiedziałem mu to. W stosownym czasie. Zwłaszcza w kontekście SD, czyli Piskorskiego. Więc w sprawie rywalizacji dwóch głównych rywali, mniej więcej, przewidziałem. Byłem głupcem, jak idzie o Pawlaka. I, jednak, myślałem, że Olechowski uzyska więcej. Aczkolwiek odradzałem. I przewidywałem sromotną porażkę. Polityka jednak, to nie jego domena.

 

Co dalej? Jak rozłożą się głosy innych kandydatów? Jak pójdzie elektorat Napieralskiego?

 

Za PO. To oczywiste. W 74%. Sprawdź.

 

Na co może liczyć Napieralski w zamian za poparcie? Może jakieś lukratywne stanowisko w mediach?

 

Ponieważ to jest oczywiste, to Napieralski może liczyć na nic. Nie mów o mediach. Tu się akurat skompromitował. Nie myślę, że Komorowski chce tę kompromitację SLD wziąć na siebie. Po co? I bez niej ma głosy wyborców SLD. Pan Kuźmicz z Hrubieszowa, fan Napieralskiego, szkoła podstawowa, i resentymenty, postać fikcyjna, niczego w mediach Platformie nie daje.

 

 

Przemówienia programowe po ogłoszeniu wyników. Przyznam, że pojęcia nie mam, o czym mówił Kaczyński. Komorowski był bardziej konkretny.

 

Ja też. Nie słuchałem. Wybacz.

 

Fatalna jest pora drugiej tury - to jednak początek wakacji, ludzie wyjeżdżają. Myślisz, że to będzie miało wpływ na wyniki wyborów?

 

Będzie miało wpływ.Zmniejszy różnicę. Ale Komorowski wygra.

 

Fatalny jest wynik PSL. Przyznam, że mnie zamurowało. JKM wyprzedził Pawlaka o połowę.

 

Mówiłem Ci. Mnie też zaskoczył ten wynik. PSL ma o czym myśleć. Chociaż w wyborach samorządowych i parlamentarnych oni uzyskają te swoje 7-10%. Wyborcy PSL są racjonalni. Tu nie mieli czego szukać.

 

Wariant - wygrywa Komorowski. PiS to wytrzyma>?

 

A co mnie to obchodzi? Wytrzyma. Oczywiście wytrzyma. Przeczeka. Poczeka. Frukty są odnawialne. Lepiej je mieć już. Ale, jak nie, trzeba poczekać.

 

Wariant - wygrywa Kaczyński. PO to wytrzyma?

Oczywiście. Tym bardziej. Już te Frukty są. A inne zaczekają.

 

 

 

Ban grozi za: - wycieczki ad personam, zwłaszcza za atakowanie członków mojej rodziny i moich bliskich; - chamstwo; - atakowanie innych uczestników dyskusji; - kłamstwa i pomówienia; - trollowanie i spam. Banuję raz, za to skutecznie. Bany są nieodwołalne. Wszystkie przypadki klonowania i trollingu natychmiast zgłaszam Administracji Salonu 24. pozdrawiam i życzę miłej dyskusji Andrzej Celiński rys. Cezary Krysztopa Rysunek zawdzięczam Cezaremu Krysztopie. Dziękuję. AC Andrzej Celiński Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka