Andrzej Celiński Andrzej Celiński
3576
BLOG

"Odyseja" dla półgłówków

Andrzej Celiński Andrzej Celiński Polityka Obserwuj notkę 111

 

 

Byłeś na kongresie Palikota. Jakie wrażenia? Wejście miał imponujące.

 

Dla półgłówków. Albo nawet ćwierćgłówków. Niestety. Zmarnowana okazja. Utracone pieniądze. Dobrze, że własne. Jego.

 

Przejrzałam fora internetowe - Palikot bazuje na sieci. O dziwo - to chwyciło. I to zarówno na Interii, jak i na GW, TVN, Onecie, Fakcie i Superaku. Ludzie są raczej na tak. Posypały się różne sondy internetowe i tu w niektórych osiąga niemal 80% poparcia.  Palikot trafił w dziesiątkę?

 

Dla mnie w „trójkę”, co najwyżej. Pora emigrować, albo rzeczywiście iść na polityczną emeryturę.

 

Słuchałeś tych piętnastu punktów Palikota. Ostry antyklerykalizm - to pierwsze, co się z tego wyłania.

 

To łatwe. Polityka, poważna, która daje narodowi perspektywę łatwą być nie może. To najsmutniejsze w tym spędzie.

 

Finansowanie partii politycznych. Tu chyba jesteś z Palikotem zgodny?

 

Żartujesz. Ja uważam, że wyłącznie budżet. I ścisłe egzekwowanie wydatków partii. Zero, no prawie zero na kampanie. Wszystko na programy. Żadnych prywatnych pieniędzy. Bo to zawsze zapłata. Za przyszłe usługi. Czysta korupcja.

 

Atak na PO - po ostatnim wpisie na blogu Palikota i kilku wywiadach to nie zaskakuje, ale jeszcze do niedawna Palikot Platformę oszczędzał. Skąd pomysł, żeby poseł Platformy rozjeżdżał własną partię? I dlaczego on jeszcze z niej nie wystąpił?

 

Nie rozumiem. Sam odchodziłem. I nie uważam, że potrzebne są brzydkie słowa. Kropka. Koniec.

 

Goście imponowali - kiedy Palikot jechał po Napieralskim, brawa bił mu Ryszard Kalisz. Kiedy dowalał Platformie - klaskał mu Kazimierz Kutz. O co w tym wszystkim chodzi?

 

Anka! O brak klasy chodzi!

 

Twoja obecność u Palikota to wyraz poparcia? Przystąpisz do tego ruchu?

 

Nie wiem. Lubię go. Mogę mu pomóc. Ja nie jestem w tym ruchu. Mam nadzieję, że przewietrzy tę zatęchłą polską politykę. Ale w tej formie, i z tymi programowymi postulatami, które są na dzisiaj - nie przystąpię. To nie moje.

 

Byłeś, posłuchałeś, popatrzyłeś. Jaką to ma szansę?

 

Mizerną.

 

 

 

Ban grozi za: - wycieczki ad personam, zwłaszcza za atakowanie członków mojej rodziny i moich bliskich; - chamstwo; - atakowanie innych uczestników dyskusji; - kłamstwa i pomówienia; - trollowanie i spam. Banuję raz, za to skutecznie. Bany są nieodwołalne. Wszystkie przypadki klonowania i trollingu natychmiast zgłaszam Administracji Salonu 24. pozdrawiam i życzę miłej dyskusji Andrzej Celiński rys. Cezary Krysztopa Rysunek zawdzięczam Cezaremu Krysztopie. Dziękuję. AC Andrzej Celiński Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka